create a website for free

Waar is mijn bestelling?

BESTELLEN

U kan telefonisch of per e-mail bestellen. Wij verzenden na het ontvangen van de bestelling een bevestiging via e-mail. Mocht u deze niet ontvangen hebben neem dan contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

BESTELLEN

Zolang de bestelling niet verzonden of geleverd is kan u deze altijd veranderen of annuleren.
We raden u aan om ons telefonisch te contacteren via +32 475 26 69 24.

Kan ik mijn bestelling ophalen?

BESTELLEN

Wij zijn een leverancier. Er is geen permanentie in het magazijn noch baten wij een fysieke winkel uit.
U kan altijd contact met ons opnemen om de details van een levering te bespreken.

Kan ik als particulier ook bestellen?

BESTELLEN

Uiteraard, u kan ook desbetreffende prijslijst per e-mail aanvragen

Er zijn wel degelijk verschillen in de vele soorten honing.

Wat zijn de tarieven van levering?

LEVERINGEN

Verzenden tot 30 kg met Bpost aan de prijszetting op dat moment. Bij grotere bestellingen nemen wij contact met u op voor een persoonlijke levering.  

Hoe krijg ik mijn geld terug / Retour?

LEVERINGEN

Wij doen geen retourzendingen en/of terugbetalingen tenzij wij rechtstreeks verantwoordelijk zijn voor het ongemak.

Zijn alle producten altijd op voorraad?

PRODUCTEN / VOORRAAD

Ons magazijn is goed gevuld, mocht een produkt uit uw bestelling tijdelijk niet, of daarna terug beschikbaar zijn dan nemen wij contact met u op.

Onvolmaakte producten?

PRODUCTEN / VOORRAAD

Naturfood verdeeld geen verse producten. Niettegenstaande regelmatige en persoonlijke controle kan bij eventuele vergissing gratis worden omgeruild.